Vrácení zásilky - návod

Návod na vrácení zásilky

1.) na náš email info@kandoo.cz nám napište do předmětu emailu: Vrácení zboží, v obsahu emailu pak číslo objednávky a Vaše jméno a příjmení

2.) budeme rádi, když si z naší bohaté nabídky vyberete jiné zboží, které bude mnohem více odpovídat Vašim představám, napište si o slevu, kterou získají všichni naši zákazníci

3.) pro vrácení zboží od nás obdržíte štítek, který si vytisknete a nalepíte na balík, ve kterém budete zboží posílat zpět

4.) na nejbližší pobočce zasilkovna.cz - zasilkovna.cz/pobocky - pak Váš balík předáte, není nutné na něj cokoliv dalšího psát, Zasilkovna nám balík doručí

5.) po jeho převzetí námi zjistíme, zda není zboží poškozeno či jinak znehodnoceno

6.) pokud je vše v pořádku, lze vrátit peníze na Váš účet

7.) pokud jste si zásilku objednali na dobírku, bude zaslaná částka ponížena o 40 Kč, které byly navíc účtovány, neboť se jedná o částku, která byla zaplacena přepravní společnosti za doběrečné

8.) pokud budete chtít zboží pouze vyměnit za jiné (jiný druh), získáte navíc slevový kupon, o který si nám napište společně v emailu, kde nás informujete o vrácení zboží