Napište nám zprávu
Zpráva byla úspěšně odeslána
Zprávu se nepodařilo odeslat
ADVENTNÍ SLEVA - 30 % NA VŠE POŠTOVNÉ ZDARMA NA VÝDEJNÍ MÍSTA PRO VŠECHNY OBJEDNÁVKY NAD 999 KČ

Reklamace zboží

Někdy se může stát, že se na zakoupeném zboží vyskytne vada, kterou jsme u nás při kontrole zboží neodhalili. Ke všem reklamacím se ale stavíme čelem a vše řešíme co nejdříve a k maximální spokojenosti vás, zákazníků. Pokud jste si u nás zakoupili zboží a v záruční lhůtě se vyskytla nějaká vada, pošlete nám toto zboží na adresu Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, 760 01 Zlín, Česká republika a my obratem reklamaci vyřešíme. Více informací o Vašich právech a povinnostech při reklamaci naleznete v Reklamačním řádu.

                                                                                                                                                                                                                       

Jak postupovat při reklamaci zboží

1) Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě zpět k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytištěný dokument "Reklamace zboží"  (vzor dokumentu najdete zde).

2) Balíček odešlete na adresu společnosti Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, 760 01 Zlín.

3) Jakmile nám balíček s reklamovaným zbožím dorazí, začneme se jím ihned zabývat a nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní Vaši reklamaci vyřídíme. Většinu reklamací řešíme podstatně dříve, než je zákonná lhůta, záleží však na individuálním posouzení reklamace. Někdy je potřeba zaslat zboží k posouzení výrobci nebo soudnímu znalci, čímž se termín vyřízení reklamace může pozdržet.