Napište nám zprávu
Zpráva byla úspěšně odeslána
Zprávu se nepodařilo odeslat
ADVENTNÍ SLEVA - 30 % NA VŠE POŠTOVNÉ ZDARMA NA VÝDEJNÍ MÍSTA PRO VŠECHNY OBJEDNÁVKY NAD 999 KČ

Vrácení zboží

Ne každé zboží, které zakoupíte přes internet je podle Vašich představ, a proto máte zákonné právo ve 14 denní lhůtě zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit. U nás máte možnost prodloužit si lhůtu pro vrácení / výměnu zboží až na 45 dní!!!, což je placená služba, kterou si můžete zvolit v prvním kroku košíku. Pokud Vám vybrané zboží zcela nevyhovuje a rozhodli jste se jej vrátit, postupujte podle následujícího návodu.

                                                                                                                                  

Chtěli bychom Vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit nakupování v našem e-shopu, proto nabízíme možnost zaslání zboží zpět pomocí našeho štítku Zásilkovny, což je nejrychlejší a nejjednodušší cesta pro vrácení zboží. Pokud by Vám ale tento způsob nevyhovoval, tak nám můžete zboží vrátit například zasláním přes Českou poštu nebo kurýrní službu.                                                                         

             

Vrácení zboží se řídí § 1832 občanského zákoníku v následujícím znění: 

- Odstavec 1 - Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

- Odstavec 2 - Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

- Odstavec 3 - Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g).

- Odstavec 4 - Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

                                                                                                                    

Jak postupovat při vrácení zboží

1) Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě zpět k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytištěný dokument "Odstoupení od smlouvy/Vrácení zboží" (vzor dokumentu najdete zde).

2) Balíček odešlete na adresu společnosti Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín PSČ, 760 01, Česká republika nebo můžete využít námi zaslaný štítek Zásilkovny.

3) Jakmile nám balíček s původním zbožím dorazí, ihned Vaši žádost o vrácení zboží vyřídíme a peníze vrátíme na Váš účet. 

                                                                                                                                                                                                                       

Námi zaslaný štítek společnosti Zásilkovna - nejjednodušší cesta pro vrácení zboží

- Máte možnost využít štítek Zásilkovny, který Vám zašleme e-mailem.
- Žádost o zaslání štítku Zásilkovny pro vrácení zboží nám pošlete e-mailem na info@kandoo.cz (do předmětu e-mailu napište „Vrácení zboží“ a v obsahu e-mailu uveďte jméno, telefon a číslo nebo kód objednávky).
- My Vám nejpozději následující pracovní den zašleme na e-mail štítek pro vrácení zboží.
- Štítek, který od nás obdržíte, nalepte na balíček s vráceným zbožím a předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (pobočky najdete zde). Není nutné na něj cokoliv dalšího psát, Zásilkovna nám balíček doručí.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží jsou 89 Kč. Tato cena bude odečtena od vrácené peněžní částky.                                                                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Jakýkoli Vámi zvolený přepravce

- Balíček pošlete Vámi zvoleným přepravcem na adresu Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín, PSČ 760 01, Česká republika.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží jsou hrazeny v plné výši z Vaší strany.