Napište nám zprávu
Zpráva byla úspěšně odeslána

Vrácení zboží

Ne každé zboží, které zakoupíte přes internet je podle Vašich představ, a proto máte zákonné právo ve 14 denní lhůtě zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit. Pokud Vám vybrané zboží zcela nevyhovuje a rozhodli jste se jej vrátit, postupujte podle následujícího návodu.

                                                                                                                                  

Chtěli bychom Vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit nakupování v našem e-shopu, proto nabízíme možnost zaslání zboží zpět pomocí našeho štítku Zásilkovny, což je nejrychlejší a nejjednodušší cesta pro vrácení zboží. Pokud by Vám ale tento způsob nevyhovoval, tak nám můžete zboží vrátit například zasláním přes Českou poštu nebo kurýrní službu.                                                                         

                                                                                                                                  

Jak postupovat při vrácení zboží

1) Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě zpět k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytištěný dokument "Odstoupení od smlouvy/Vrácení zboží" (vzor dokumentu najdete zde).

2) Balíček odešlete na adresu společnosti Kandoo s.r.o., Tečovice 43, 763 02 Tečovice nebo můžete využít námi zaslaný štítek Zásilkovny.

3) Jakmile nám balíček s původním zbožím dorazí, ihned Vaši žádost o vrácení zboží vyřídíme a peníze vrátíme na Váš účet. 

                                                                                                                                                                                                                       

Námi zaslaný štítek společnosti Zásilkovna - nejjednodušší cesta pro vrácení zboží

- Máte možnost využít štítek Zásilkovny, který Vám zašleme e-mailem.
- Žádost o zaslání štítku Zásilkovny pro vrácení zboží nám pošlete e-mailem na info@kandoo.cz (do předmětu e-mailu napište „Vrácení zboží“ a v obsahu e-mailu uveďte jméno, telefon a číslo nebo kód objednávky).
- My Vám nejpozději následující pracovní den zašleme na e-mail štítek pro vrácení zboží.
- Štítek, který od nás obdržíte, nalepte na balíček s vráceným zbožím a předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (pobočky najdete zde). Není nutné na něj cokoliv dalšího psát, Zásilkovna nám balíček doručí.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží a administrativou jsou 89 Kč. Tato cena bude odečtena od vrácené peněžní částky.                                                                             

                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Jakýkoli Vámi zvolený přepravce

- Balíček pošlete Vámi zvoleným přepravcem na adresu Kandoo s.r.o., Tečovice 43, 763 02 Tečovice.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží jsou hrazeny v plné výši z Vaší strany.