Napište nám zprávu
Zpráva byla úspěšně odeslána

Výměna zboží

Objednali jste si zboží, které není zcela podle Vašich představ? Vůbec nevadí, máte zákonné právo ve 14 denní lhůtě zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit. Pokud Vám vybrané zboží zcela nevyhovuje a rozhodli jste se jej vyměnit, postupujte podle následujícího návodu. Budeme rádi, když si z naší bohaté nabídky vyberete jiné zboží, které bude více odpovídat Vašim představám.     

                                                                                                                     

Chtěli bychom Vám co nejvíce usnadnit a zpříjemnit nakupování v našem e-shopu, proto nabízíme možnost zaslání zboží zpět pomocí našeho štítku Zásilkovny, což je nejrychlejší a nejjednodušší cesta pro vrácení zboží. Pokud by Vám ale tento způsob nevyhovoval, tak nám můžete zboží vrátit například zasláním přes Českou poštu nebo kurýrní službu.     

                                                                                              

Jak postupovat při výměně zboží

1) Vytvořte na www.kandoo.cz objednávku na nově vybrané zboží (vytvořením objednávky si zboží zarezervujete a předejdete tomu, že by bylo zboží vyprodáno). Do poznámky v nové objednávce napište „Výměna zboží“ a zvolte způsob platby „Převodem na účet“.

2) Původní zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě zpět k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytištěný dokument "Odstoupení od smlouvy/Výměna zboží" (vzor dokumentu najdete zde).

4) Balíček odešlete na adresu společnosti Kandoo s.r.o., Tečovice 43, 763 02 Tečovice nebo můžete využít námi zaslaný štítek Zásilkovny.

5) Jakmile nám balíček s původním zbožím dorazí, ihned vyřídíme Vaši žádost o výměnu a zašleme Vám nově vybrané zboží.

6) Případný nedoplatek za nové zboží můžete zaplatit převodem na účet (údaje potřebné k provedení platby Vám zašleme po obdržení původního zboží) nebo dobírkou (poplatek za doběrečné se řídí aktuálním ceníkem). Případný přeplatek Vám vrátíme na bankovní účet.

                                                                                                                                   

Námi zaslaný štítek společnosti Zásilkovna - nejjednodušší cesta pro vrácení zboží

- Máte možnost využít štítek Zásilkovny, který Vám zašleme e-mailem.
- Žádost o zaslání štítku Zásilkovny pro vrácení zboží nám pošlete e-mailem na info@kandoo.cz (do předmětu e-mailu napište „Vrácení zboží“ a v obsahu e-mailu uveďte jméno, telefon a číslo nebo kód objednávky).
- My Vám nejpozději následující pracovní den zašleme na e-mail štítek pro vrácení zboží.
- Štítek, který od nás obdržíte, nalepte na balíček s vráceným zbožím a předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (pobočky najdete zde). Není nutné na něj cokoliv dalšího psát, Zásilkovna nám balíček doručí.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží jsou 89 Kč. Tato cena bude odečtena od vrácené peněžní částky.                                                                             

                                                                                                                                                                                               

Jakýkoli Vámi zvolený přepravce

- Balíček pošlete Vámi zvoleným přepravcem na adresu Kandoo s.r.o., Tečovice 43, 763 02 Tečovice.
- Náklady spojené s tímto způsobem vrácení zboží jsou hrazeny v plné výši z Vaší strany.